Innholdsmarkedsføring
Innholdsmarkedsføring er i seg selv en kanaluavhengig markedsdisiplin, men handler i bunn og grunn likevel om å kunne utvikle gode kommunikasjonsløsninger i egne og fortjente medier. Aldri har nettsiden, årsrapporten eller facebooksiden deres vært viktigere. Og aldri har det vært viktigere å ha et aktivt forhold til hva kanalene skal brukes til, hvordan de skal brukes og hvorfor akkurat slik.
Innholdsmarkedsføring handler altså om å være relevant nok, verdifull nok, konsistent nok og til og med underholdende nok til at målgruppene frivillig oppsøker virksomhetens egne kanaler – enten det er nettsiden, snapchat, kundemagasinet, årsrapporten, bloggen, podcasten, youtube-kanalen eller facebooksiden. Det handler om godt innhold og en gjennomtenkt strategi.
Vi beriker, begeistrer og beveger gjennom historier og kanaler som virker der målgruppene dine er.
Vi skaper strategien, vi bygger historien, vi gir den rekkevidde og respons.
Menneskene
Hos oss treffer du dedikerte og engasjerte mennesker som brenner for faget sitt og som er opptatt av å skape effektiv og målbar kommunikasjon med fokus på brukervennlighet, interessante opplevelser, dialog og «call to action». Vi har noen av Norges dyktigste strateger, designere, kreatører, webutviklere, teknologer, rådgivere og innholdsprodusenter, og vi utvikler kompetansen vår hele tiden.
Magi oppstår når strategen, teknologen, kreatøren og innholdseksperten jobber sammen mot målet.