Redink best på innholdsmarkedsføring – vant SRF Kuben 2023
Vi stakk av med seieren for beste innholdsmarkedsføring for arbeidet med Dokken 2050. I samarbeid med Skogliv DA engasjerte vi mange bergensbarn vinterferien 2022 da de ble invitert inn i Minecraft for å bygge sin drømmeby. Innbyggermedvirkning er viktig for Dokken2050, men det finnes en målgruppe som ikke kommer med direkte innspill eller stiller på bylabs og workshops – gjennom gamification fikk vi engasjert dem til å ta del i fremtidsvisjonen om «Dokken for alle».
For arbeidet ble vi også nominert og fikk pallplass i kategorien sosiale medier.
På pallplass i innholdsmarkedsføring stod også to andre Redink-kunder:
Podcasten Friskere Viten for Nycoplus er underholdende, tankevekkende og kunnskapsbyggende. Den består av korte episoder med sentrale tema som skal besvare spørsmål du kanskje ikke visste at du har om helse og ernæring.
Sølvpussedagen med Sylvsmidja er en årlig direktesending som har til hensikt å lære forbruker å pusse og ta vare på bunadsølvet. Samtidig som sendingen pågår kan seerne stille spørsmål til bunadsølvprodusenten og gjester i studio.