Kommigraphics always works
closely with you at every step of a
well structured procedure of brand
design, so that your views are.

Image Alt

En ny sølvstandard

Norges ledende leverandør av bunadsølv ønsket å få mer igjen for annonsekronene i Google. Men hvordan gå fra søk til faktiske kjøp i nettbutikken? Og hvordan ta vare på kundene gjennom hele kundereisen – og skape lojalitet?

Siden vi i Redink startet samarbeidet med Sylvsmidja i juni 2021, har målet blant annet vært å øke konverteringsraten fra Google-søk til flere kjøp i nettbutikken. Løsningen vår er å jobbe med hele kundereisen, og å utnytte synergiene mellom kanalene.

I 2022 hadde nettbutikken til Sylvsmidja rekordomsetning.

Hvordan få mer igjen for annonsekronene?

Nettsiden og nettbutikken er navet i Sylvsmidjas kommunikasjon mot forbrukerne. Å øke trafikken inn til nettsiden gjennom annonsering i Google handler om å kjenne målgruppen og deres intensjoner bak søkene som blir gjort. Det krever ikke bare at innholdet i annonsen svarer på det målgruppen ønsker, men at innholdet på nettsiden også matcher. Å forstå symbiosen mellom innhold og annonsering er i denne sammenhengen sølv verdt.

Hvordan få mer igjen for annonsekronene?

Nettsiden og nettbutikken er navet i Sylvsmidjas kommunikasjon mot forbrukerne. Å øke trafikken inn til nettsiden gjennom annonsering i Google handler om å kjenne målgruppen og deres intensjoner bak søkene som blir gjort. Det krever ikke bare at innholdet i annonsen svarer på det målgruppen ønsker, men at innholdet på nettsiden også matcher. Å forstå symbiosen mellom innhold og annonsering er i denne sammenhengen sølv verdt.

Bennie Ray - Te has agam congue, has affert graece et. Eius nominavi eu duo, inani persius id per, ut est deserunt electram voluptaria. Ex vel aeque scripta labitur, ei perfecto convenire mel. In odio brute regione qui, mel in harum graeco periculis. Eu oblique feugiat.

Harde fakta fra 2022

økning i nyhetsbrevabonnenter i løpet av året 0
gjennomsnittlig åpningsrate på nyhetsbrev 0
flere besøkende på nettsiden enn året før de besøkende bruker mer tid, gjennomfører flere økter og utfører flere transaksjoner 0
Mer enn doblet ROAS (Return on Ad Spend) i Google

etter halvannet år med drift av Google Ads

I november

nådde vi omsetningsmålet for hele året

Vi hjelper Sylvsmidja med

Innholdsrådgiving, innholdsproduksjon og drifting av nettsiden
Design, skriving og posting av innhold i sosiale medier
Oppsett og utsending av nyhetsbrev
Drift og optimalisering av Google Ads
Planlegging og gjennomføring av livesending av Sølvpussedagen